دلم گرفته بچه ها شرمنده.....
بعد از رفتنت همه چی بهم ریخته
مگه تو نگفتی دوستم داری پس چرا تنهام گذاشتی؟
تو همون افسانه ای نه تو اون نیستی .....!
اخه اگه همون افسانه ای پس مهربونیات کجا رفته.....؟
هنوز هم دوست دارم از اینجا تا خدا.......
+ نوشته شده در جمعه یکم تیر ۱۳۸۶ ساعت 4:7 توسط داش محمود
|