نا یافته.....
گفتی که
چو خورشید می زنم سوی تو پر
چون ماه می کشم شبها ازپنجره سر...!
افسوس
که خورشید شدی وقت غروب....
اندوه
که مهتاب شدی وقت سحر.....![]()
+ نوشته شده در جمعه یکم تیر ۱۳۸۶ ساعت 17:4 توسط داش محمود
|